یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 15, 2024
ہفتہ وحدت

حوزه/ رئیس تحریک بیداری امت مصطفی پاکستان حجت الاسلام المسلمین سید جواد نقوی در خطاب به علما و طلاب در خصوص برنامه های هفته وحدت که هر ساله از ۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول برگزار می گردد، گفت: فلسطین و قبله اول مسلمانان بر تفرقه بین امت اسلامی آه می کشد، لذا علما باید امت را به حمایت و کمک غزه تشویق کنند. 

به گزارش گروه خبرنگاری «حوزه»؛ به مناسبت هفته وحدت و میلاد مسعود نبی اکرم ص، در ۱۲ ربیع الاول مراسم باشکوه راهپیمایی وحدت امت از جامعة عروة الوثقی لاهور شروع می شود و در فیروزپور به پایان می رسد.

پس از پایان راهپیمایی، محفل انس با قرآن کریم در جامعه عروة الوثقی برگزار خواهد شد که در آن قاریان معروف بین المللی از جمله حمید شاکر نژاد، غلامرضا قاسمیان، احمد ابوالقاسمی و محمد حسین عظیمی از کشور ایران و .... افتخار تلاوت قرآن کریم بین هزاران دوستدار پیامبر اکرم (ص) خواهند داشت.

علامه سید جواد نقوی، مدیرکل جامعه عروة الوثقی و رهبر جنبش امت مصطفی گفت که جلب توجه مردم به ختم نبوت و دعوت به وحدت بر اساس قرآن و آماده سازی مردم برای حمایت و کمک به غزه از اهداف برنامه های وحدت می باشد.

وی برموضوعاتی همچون همراه داشتن پرچم فلسطین در تمامی محافل و مجالس برای ابراز همبستگی با مسلمانان فلسطینی، ذکر مظلومیت فلسطینی ها در خطبه ها و ابراز نفرت از ظالمان تأکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha